Veelgestelde Vragen


Voor een uitgebreide uitleg van het spaarprogramma verwijzen we je graag naar de 'Hoe werkt het'-pagina. Hier staat onder andere uitgelegd hoe je punten kunt verdienen, hoe je jouw punten kunt inzetten en meer informatie over de cadeaus. Heb jij een andere vraag? Neem dan contact met ons op via support@touchincentive.com.


Rechts bovenaan deze pagina zie je hoeveel punten je hebt gespaard. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde punten? Ga dan naar Mijn credits.


Alle vragen die betrekking hebben op het Lease Creditskun je stellen aan de helpdesk via support@touchincentive.com of per telefoon via 010-2043094.


Nee, je kunt je gespaarde punten alleen inwisselen tegen de artikelen of diensten in Lease Credits zoals weergegeven in de spaarshop.


Nee, de punten zijn persoonsgebonden aan het betreffende account.


Na bestelling van één of meerdere artikelen wordt de bestelling normaliter binnen 3 werkdagen geleverd en e-vouchers binnen 1 dag. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, wordt je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de klantenservice.


Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.


Indien het product uitverkocht blijkt te zijn word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel kun je dit artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is krijg je een melding dat je gekozen product uitverkocht is en zullen de punten automatisch worden teruggestort op je account.


Nee. De in de cadeaushop vermelde punten per artikel zijn altijd inclusief verzendkosten. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij. 


Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen een zo kort mogelijke termijn contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043094 of via e-mail support@touchincentive.com


Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.


Heb je nog geen antwoord op je vraag gekregen? Neem dan even contact op met onze helpdesk op telefoonnummer 010-2043094 of via e-mail support@touchincentive.com